معرفی بیمه نامه

 مسئولیت مدنی بیمه گذار در برابر استفاده کنندگان از رستوران ، بدین معنی که چنانچه در طول مدت اقامت میهمانان در رستوران یا استراحتگاه خسارت جانی به آنها وارد آید بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گذار نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود . تصور کنید یکی از مشتریان بدلیل لغزنده بودن کف رستوران تعادل خود را ازدست بدهد و پس از زمین خوردن دچار شکستگی لگن شود . در مثال دیگری تصور کنید سیم برق یکی از کلید پریزها بیرون مانده و فرزند بازیگوش یکی از مهمانها به آن دست میزند و دچار برق گرفتگی میشود  در چنین شرایطی مدیر رستوران مسئول حوادث بوده و میبایست خسارت های وارده را جبران کند که در صورت خرید بیمه مسئولیت شرکت بیمه خسارت وارده را جبران خواهد کرد .

موضوع بیمه مسئولیت مدیر رستوران

موضوع بیمه مسئولیت مدیر رستوران : مسئولیت مدنی بیمه گذار در برابر استفاده کنندگان از رستوران ، بدین معنی که چنانچه در طول مدت اقامت میهمانان در رستوران یا استراحتگاه خسارت جانی به آنها وارد آید بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گذار نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود . تصور کنید یکی از مشتریان بدلیل لغزنده بودن کف رستوران تعادل خود را ازدست بدهد و پس از زمین خوردن دچار شکستگی لگن شود . در مثال دیگری تصور کنید سیم برق یکی از کلید پریزها بیرون مانده و فرزند بازیگوش یکی از مهمانها به آن دست میزند و دچار برق گرفتگی میشود  در چنین شرایطی مدیر رستوران مسئول حوادث بوده و میبایست خسارت های وارده را جبران کند که در صورت خرید بیمه مسئولیت شرکت بیمه خسارت وارده را جبران خواهد کرد .

لازم به ذکر است که بیمه مسئولیت مدیران رستوران ها فقط خسارت های وارد شده به میهمانان و اشخاص ثالث را پوشش میدهد و حوادث احتمالی کارکنان رستوران در این بیمه نامه پوشش داده نمی شود و برای حوادث کارکنان میبایست بیمه دیگری علاوه بر بیمه فوق به نام بیمه مسئولیت مدنی کارفرمایان در قبال کارکنان خریداری کرد .

استثنائات بیمه مسئولیت مدیر رستوران :

1-    نزاع و درگیری و شورش
2-    حوادث ناشی از خطر استخر و سونا
3-    حوادث ناشی از خطرات مجموعه ورزشی استراحتگاه
4-    حوادث ناشی از مسمومیت غذایی

خرید بیمه نامه

برای خرید این بیمه نامه فرم زیر را پر کنید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند!

تجربه یک خرید آسان با بیمه امین

خرید بیمه نامه
*
*
*
*
*
تصویر کپچا

این گزینه به ما کمک می کند تا از هرزنامه ها جلوگیری کنیم، از شما متشکرم

فهرست